Продавець OPTA–MARKET розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
331 відгук
Безкоштовна доставка від 2000грнДетальніше
OPTA–MARKET
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0020:00
  • Вівторок
    08:0020:00
  • Середа
    08:0020:00
  • Четвер
    08:0020:00
  • Пʼятниця
    08:0020:00
  • Субота
    10:0020:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (66) 452-44-04
OPTA–MARKET
Олександр
49008, вул. Робоча, 160, Дніпро, Україна
+380664524404
+380 (66) 452-44-04

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" .

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.

Адреса для повернення:

Нова пошта №70, вул. Робоча, 83, м. Дніпро, Дніпропетровська область.

Крестьянінов Олександр Вікторович +380(66)-452-44-04.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Проінформуйте на номер +380(66)-452-44-04 і повідомте про намір повернути оплачений товар.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 

Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.

Адреса для повернення:

Нова пошта №70, вул. Робоча, 83, м. Дніпро, Дніпропетровська область.

Крестьянінов Олександр Вікторович +380(66)-452-44-04.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner